Fanny botar ….. alldagligt och trevligt utseende ….. sådana män vill seriösa kvinnor ha ….. meningslöst och meningsfullt

Seg. Trött.

Kan det vara ångesten och depressionen som inte hittar något tryggt ställe i mig att vara på och som gör att jag är trött? Kanske.

Nu håller kroppen på att omställa sig. CIMG1853 Ska gå i 40 minuter senare idag. En långrunda med Fanny. Nu är det väldigt segt och jävligt.

Alldagligt och trevligt utseende, så beskrivs jag.

Vem är vacker? Vem är alldaglig? Vem är ful?

Jag anser att alla människor är vackra. Det som avgör hur man ser ut handlar om självkänsla och självförtroende.

Manliga och kvinnliga modeller som är muskulösa och smala. Är det sådana människor som får dejter snabbast.

Enligt flera undersökningar är det inte sådana partners som kvinnor vill ha.

Kvinnor, seriösa, vill ha någon som delar deras känslor och som lyssnar på dem. Inga matchotyper.

Människor är som konstverk. Vissa gillar dem, andra inte. Men konstnären gillar sina verk.

Människor är som konstverk. Vissa gillar dem, andra inte. Men konstnären gillar sina verk.

Lumpen. Varför tänker jag så mycket på den. Jo, jag har fått en bild där lumpen jämförs med mobbingen. Där andra styrde och ställde med mig och bestraffade mig.

Ett befäl ryter och styr med värnpliktiga, så ska det vara. För att fostra. Skolan skulle fostra mig, men det var som att det skulle vara så att jag skulle plågas för att jag vågade vara mig själv.

Men jag skulle brytas ner för att bli som alla andra.

Straffet var att jag ansågs dum i huvudet och var grovt onormal. Skulle straffas fysiskt och psykiskt.

Är det en rättvis beskrivning? Nej, men mobbingen har fått en ansikte.

Klappar Fanny väldigt mycket. Det är lugnande och gör mig medvetet närvarande.

Klappar Fanny väldigt mycket. Det är lugnande och gör mig medvetet närvarande.

Dejtingen känns åt skogen just nu. Är trött. Men inte pessimistisk. ”Bara” mentalt trött. Dejtingresultat handlar inte om mig. Däremot om hur det förflutna spär på med rädsla och oro i mitt ansikte.

Vi människor läser av varandra väldigt väl. Hundar likaså.

Fanny tittar på Tv och löser mysterier.

Fanny tittar på Tv och löser mysterier.

Att vara orkeslös är såå jävligt för det är sååå meningslöst. Orkar inte träna, jobbar inte, sliter med ekonomin. Räkningar kommer, räkningar betalas.

Livet är sådant. Inkomst och utgifter. Men hur får man ett meningsfullt liv när man är trött? Ibland känns livet meningslöst eller svårbegripligt, men inte hela tiden. Ofta är det meningsfullt.

Är det meningslöst hela tiden; lever man då på fel sätt eller har samhället svikit en? I alla fall är det många unga som inte har framtidshopp.

Det har jag. Jag har planer, drömmar, visioner som är i paritet med verkligheten.

Kommentera

